τι θεση πρεπει να παρει η Ελλαδα για την γενοκτονια στην Παλεστινη?

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Να η ευκαιρία μπουρλώτο να τους βάλουμε σε σπίτια και γραφεία


Πώς ξεκίνησαν οι Ο.Α


Η ιστορία των αερομεταφορών στην Ελλάδα ξεκινά ουσιαστικά το 1930 όταν ιδρύθηκε η πρώτη ελληνική κρατική αεροπορική εταιρία, η "Ελληνική Αεροπορική Εταιρεία ΙΚΑΡΟΣ". Η εταιρεία χρεοκόπησε και λίγο αργότερα ιδρύθηκε η Ε.Ε.Ε.Σ. (ελληνική εταιρεία εναέριων Συγκοινωνιών). Παράλληλα, το 1935 ιδρύθηκε η πρώτη ιδιωτική αεροπορική εταιρεία, η Τ.Α.Ε. (Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις). Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ιδρύθηκε, το 1947 η ΕΛΛ.Α.Σ. (Ελληνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι) και η Α.Μ.Ε. (Αεροπορικαί Μεταφοραί Ελλάδος), ενώ συνέχισε την πορεία της και η Τ.Α.Ε.. Εξαιτίας της κακής πορείας που σημείωναν όλες αυτές οι αεροπορικές εταιρείες, το 1951 αποφασίζεται η συγχώνευσή τους σε μία: την Εθνική Ανώνυμη Εταιρεία Τ.Α.Ε.. Όμως από το 1951 και έπειτα, αρχίζουν τα δύσκολα χρόνια για τον νέο κρατικό αερομεταφορέα. Η επιβατική κίνηση πέφτει και το 1955 αποφασίζεται η εκκαθάρισή της, με σκοπό την πώλησή της. Ο πλειστηριασμός ξεκινά με προσφορά 60.000.000 δρχ.. Κανείς όμως δεν την θέλει και έτσι κατοχυρώνεται υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Και έτσι, στα τέλη Ιουλίου 1956 υπογράφεται νέα συμφωνία του Ελληνικού Κράτους με τον Αριστοτέλη Ωνάση, που περιλαμβάνει και την αποκλειστική εκμετάλλευση των αεροπορικών συγκοινωνιών της χώρας. Από τις 6 Απριλίου 1957 ανοίγει τα φτερά της η νέα αεροπορική εταιρεία, η Ολυμπιακή Αεροπορία (Ο.Α.) (Αγγλ. Olympic Airways).


Η Ο.Α. στις δεκαετίες 1980, 1990 και 2000


Το 1984 αγοράζονται δύο Β747-200 από την Singapore Airlines και ανοίγονται και πάλι οι γραμμές της Αυστραλίας και του Καναδά. Επιπλέον, ξεκινά μια προσπάθεια δημιουργίας Εταιρείας Εμπορευμάτων με την μετατροπή του Β707-300 "Πόλις της Λίνδου" αλλά πολύ σύντομα σταματά τη λειτουργία της. Το 1986 γίνονται οι γνωστές απεργίες των υπαλλήλων της Ο.Α. και το έλλειμα της εταιρείας εκτοξεύεται, ενώ η επιβατική κίνηση μειώνεται. Παράλληλα, ιδρύει την Ολυμπιακή Τουριστική που εκδίδει εισιτήρια τόσο της Ο.Α. όσο και άλλων αεροπορικών εταιρειών. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, υπό τη διοίκηση του Λουκά Γραμματικού ανοίγεται η νέα γραμμή προς Τόκυο, η οποία όμως κλείνει μετά από λίγα χρόνια επειδή ζημίωνε την εταιρεία. Το 1993 αγοράζονται νέα αεροσκάφη τύπου Boeing 737-400, ενώ λίγα χρόνια αργότερα αγοράζεται ο εξελιγμένος τύπος του Α300, το Α300-605R της Airbus. Τα χρέη της εταιρείας όμως αυξάνονται και η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να επαναφέρει την Ο.Α. στην κερδοφορία εφαρμόζει σχέδιο εξυγίανσης με παραγραφή των χρεών της, ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δραχμών, το οποίο αποτυγχάνει, όπως και όλα τα επόμενα. Μερικά χρόνια αργότερα, σε άλλη μια προσπάθεια εξυγίανσης το Ελληνικό Κράτος αναθέτει τη διοίκηση της Ο.Α. στην θυγατρική της British Airways, Speedwing, χωρίς όμως θετικά αποτελέσματα. Το 1999 η Ο.Α. προμηθεύεται νέα αεροσκάφη Airbus A340-300 που αντικαθιστούν τα Boeing 747-200 στις μακρινές πτήσεις. Όμως, το Δεκέμβριο του 2003, το έλλειμα της Ο.Α. είχε ήδη ξεπεράσει κατά πολύ τις προβλέψεις και η κυβέρνηση προώθησε σχέδιο αναδιάρθρωσης του Ομίλου Ολυμπιακής Αεροπορίας με τη μετονομασία της θυγατρικής εταιρείας "Μακεδονικές Αερογραμμές" σε "Ολυμπιακές Αερογραμμές" και την ανάληψη του πτητικού έργου της Ο.Α. από αυτήν, με παραγραφή των χρεών της. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες (Olympic Airways, Olympic Into-Plane Company, Olympic Fuel Company, το Handling και η Τεχνική Βάση), εκτός της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, συγχωνεύθηκαν και δημιούργησαν μία εταιρεία, την Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε. Το Δεκέμβριο του 2004, η Ελληνική Κυβέρνηση ανακοίνωσε την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την πώληση των Ο.Α. σε ιδιώτη και ο διαγωνισμός αυτός θα ολοκληρωθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου 2005. Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ερεύνησε τις καταγγελίες αεροπορικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων και της Αεροπορίας Αιγαίου(Aegean Airlines), σχετικά με κρατικές ενισχύσεις που δόθηκαν παράνομα στην Ο.Α. και στις Ο.Α. το χρονικό διάστημα 1994-2004. Η απόφαση ήταν καταδικαστική, και αναγκάζει το ελληνικό κράτος να αναζητήσει από την Ο.Α. 111 εκατ. ευρώ μέσα στους επόμενους μήνες. Για να το πετύχει όμως αυτό, θα πρέπει να κηρύξει πτώχευση και να πουλήσει όλα της τα περιουσιακά στοιχεία. Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Μεταφορών ψάχνει τρόπο για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας, που θα εξαγοράσει το όνομα και το σήμα των Ο.Α. αλλά δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση μαζί της. Η μετέωρη κατάσταση της Ολυμπιακής φαίνεται πως ζημιώνει περισσότερο τους επιβάτες της, οι οποίοι συχνά έρχονται αντιμέτωποι με απεργίες, στάσεις εργασίας, καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων, όποτε σηζητείται δημόσια το θέμα .

Αυτοί διέλυσαν τ ην ολυμπιακή(οι ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ)


Ιδρύθηκαν ως Ολυμπιακή Αεροπορία από τον Αριστοτέλη Ωνάση.Εμείς δεν μπορούμε να διαλύσουμε κατι όπου δεν ανήκει σε εμάς αλλά στούς προγόνους μας και στην συνέχεια στους απογόνους μας.Πρέπει τα λαμόγια των υπουργίων να βάλουν και το ελάχιστο μυαλό που τους εχεί απομήνει ώστε οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ να υπάρχουν γιατί ένα σύνθημα λεεί<<ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΔΩΣΙΑ ΜΠΟΥΡΛΩΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ>>

Δεν υπάρχουν σχόλια: