τι θεση πρεπει να παρει η Ελλαδα για την γενοκτονια στην Παλεστινη?

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ 21Η ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΜΕ ΓΚΑΖΑΚΙΑ!!!

Το σπίτι του Στρατηγού Παττακού στην ΑΘήναΜε αφορμή την βομβιστική επίθεση των αναρχικών της "Επαναστατικής Ταξιαρχίας" εναντίον της οικίας του Στρατηγού Στυλιανού Παττακού, στα Ανω Πατήσια, με τρία γκαζάκια στις 9.45 μ.μ. της περασμένης Τρίτης 15 Απριλίου, ο κορυφαίος ζων πρωτεργάτης της 21ης Απριλίου έκανε στον "Ελεύθερο Κόσμο" την εξής αποκλειστική δήλωση:
"Θα ήθελα να δηλώσω επισήμως, ότι με εντυπωσίασε η ετοιμότης της Ελληνικής Αστυνομίας. Μόλις τους τηλεφώνησα, δεν πέρασαν 10 λεπτά και έφτασαν πέντ - έξι. Ήσαν ευγενέστατοι, άψογοι εις την συμπεριφοράν των εναντί μου και μου υπεσχέθησαν ότι θα ληφθούν μέτρα. Μου έκανε κατάπληξιν, τους ευχαριστώ από την καρδιά μου. Ο επικεφαλής αστυνομικός, με ηρώτησε αν επιθυμώ τον διωγμό των δραστών, οι οποίοι είναι άγνωστοι. Απήντησα ΟΧΙ, τους συγχωρώ, ού γαρ οίδασι τι ποιούσι. Είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά κάτι έχουν εναντίον μου.
Ίσως θέλουν να εορτάσουν την επέτειoν της 21ης Απριλίου με 100 πυροβολισμούς από τον Λυκαβηττόν και επειδή δεν τους τον παραχωρούν, εσκέφθησαν να ρίξουν τα γκαζάκια εις την οικία του Παττακού.
Δεν πειράζει, προτιμώ να με σκοτώσουν αυτοί που με μισούν, παρά να πεθάνω στο κρεβάτι. Στα 18 έτη που ευρίσκομαι εκτός των φυλακών με ανήκεστον βλάβην, είναι η πρώτη φορά που δέχομαι τέτοια επίθεσιν. Βεβαίως, έχω πολλά τηλεφωνήματα απειλητικά. Κατά τις 12 -1 τα μεσάνυκτα με παίρνουν κάποιοι άγνωστοι και με απειλούν: - Παλιόσκυλο, θα σε κάψουμε, θα σε σκοτώσουμε, και τα λοιπά. Κι εγώ τους απαντώ να κοπιάσουν, χάριν θα μου κάμουν, αφού θα με απαλλάξουν από τας οδύνας του γήρατος"…
Θα ξαναχτυπήσουμε!
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης, άγνωστος τηλεφώνησε στην "Ελευθεροτυπία" και ανέλαβε την ευθύνη της επιθέσεως για λογαριασμό της οργάνωσης "Επαναστατική Ταξιαρχία", λέγοντας τα ακόλουθα: "Χτυπήσαμε στα ¶νω Πατήσια, τα σπίτι του πραξικοπηματία Στ. Παττακού. Η θέση του είναι στην φυλακή μαζί με Ιωαννίδη και Ντερτιλή. Η ατιμωρησία θυμίζει ατιμωρησία Πινοσέτ. Ζήτω ο Διεθνισμός και ο κομμουνισμός στα Βαλκάνια. Οι επιθέσεις θα συνεχιστούν"!

Αξίζει να σημειωθεί ότι η "Επαναστατική Ταξιαρχία" τα τελευταία 3 χρόνια έχει χτυπήσει 9 φορές στις φυλακές Κορυδαλλού και σε δημόσιες υπηρεσίες σε Κολωνό και Περιστέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: