τι θεση πρεπει να παρει η Ελλαδα για την γενοκτονια στην Παλεστινη?

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑ ΓΗ!!

Όπως κανένας δεν θέλει απρόσκλητους επισκέπτες στο σπίτι του, έτσι γίνεται και με τους Ξένους. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να θέλει ξένους στη χώρα του (και κανείς δεν θέλει)Η φιλομεταναστευτική ρητορική και νομοθεσία της δήθεν δεξιάς κυβέρνησης και του αντιστασιακού προέδρου της Δημοκρατίας έχει φτάσει σε εξοργιστικά επίπεδα, καθώς οι αυτόχθονες καθίστανται σταδιακά πολίτες β' κατηγορίας. Όλα τα ευεργετήματα που στάγδην δίνονται σε ανθρώπους που επί γενεές προστάτευσαν το ελληνικό κράτος και, όταν δεν πέθαιναν σε πεδία μαχών για αυτό, του πλήρωναν φόρους και εισφορές, αμέσως εκτείνονται στους αλλοδαπούς, χωρίς καμία επιβολή και αντίστοιχων βαρών.

Είναι αλήθεια ότι οι πρώτοι μετανάστες έτυχαν εργασιακής εκμετάλλευσης. Το αυτό υφίστανται και οι περισσότεροι Έλληνες. Εκ των δύο, οι πρώτοι δεν έχουν κανένα λόγο να διαμαρτύρονται. Αν δεν τους άρεσε, ας πήγαιναν αλλού. Αν δεν τους αρέσει, μπορούν ακόμη να πάνε. Αλλωστε, δεν είναι καν μετανάστες. Είναι Λαθρομετανάστες και ως εκ τούτου υπήρξαν παράνομοι (και τελείως παράνομα κάποιος άλλαξε τους κανονισμούς με τα γνωστά δημοκρατικά "αναδρομικής ισχύος" ώστε να καταστούν νόμιμοι).
Η διάπραξη της παρανομίας όμως είναι σαφής και ισχύει, αφού κανένα δίκαιο δεν εφαρμόζεται με αναδρομικές αθωώσεις (ούτε με αναδρομικές ενοχοποιήσεις, πλην του αντιχουντικού νόμου αναδρομικής ισχύος, μια ελληνική νομική πρωτοπορία που θα φέρνει κλέος αιώνιο).
Η παραβατική συμπεριφορά, από τα λίγα που γνωρίζει κανείς, δεν αίρεται αναδρομικά, ακόμη και αν νέα νομοθεσία άρει την παραβατική φύση της πράξης: αμνηστεύεται ή δίδεται χάρη.
Με ποιες αποφάσεις αρμόδιων οργάνων έχουν παύσει οι διώξεις και έχει δοθεί χάρη ή αμνηστία; Και ποιος ρωτήθηκε για αυτό το μείζον θέμα που κατέστησε τα ελληνικά σύνορα τραγικό ανέκδοτο, όπως θέλουν οι αναρχικοί ("Κάτω τα σύνορα" κλπ), και μάλιστα τα πλέον ευαίσθητα σύνορα, με τις πλέον εχθρικές χώρες-Αλβανία και Τουρκία;
Ουδείς τους κάλεσε. Το ότι κάποιοι (όχι από καλοσύνη) τους έδωσαν δουλειά και ψωμί, αν έχει κάτι μεμπτό, είναι λόγω των Ελλήνων που το στερούνταν, των Ελλήνων που υφίσταντο τις ληστείες, τις λεηλασίες και τους φόνους των "πεινασμένων" οικονομικών προσφύγων ή όπως αλλιώς θέλετε να τους ονομάσετε, από τους οποίους είχαν μόνο χασούρα και τίποτα άλλο. Δεν θα απολογηθούμε κιόλας στους πεινασμένους που έφαγαν το δικό μας ψωμί, επειδή δεν τους βάλαμε και βούτυρο!
Οι Αλβανοί ως λαός είναι σαφώς εχθροί και κανένα άλλο επιχείρημα δεν χρειάζεται για να τονιστεί η ανάγκη λήψης εναντίον τους ειδικών μέτρων, προς αυτοπροστασία του Κράτους (θυμηθείτε τις πυρκαϊές), για προστασία των πολιτών και στα πλαίσια της ανταποδοτικότητας ένεκα των δεινών των Βορειοηπειρωτών. Πρίγκηπες να γίνουν οι λοιποί λαθρομετανάστες, στους Αλβανούς απαιτείται ειδική μεταχείριση λόγω αποδεδειγμένα εχθρικής συμπεριφοράς. Και επειδή το κόλπο του αντιρατσιστικού-αντιεθνικού-αντιπατριωτικού-αντιθρησκευτικού,-αντιομοφυλοφοβικού νόμου έχει παραγίνει-σε βάρος του «Ε. Κ.» κυρίως- εξηγούμεθα: η ελληνική Βουλή δεν έχει κυρώσει την Αρση του Εμπολέμου, επομένως αυτή δεν ισχύει και οι Αλβανοί είναι επισήμως εχθροί.
Είναι όμως λάθος να λέμε ότι πρωτύτερα δεν υπήρχε πρόβλημα με τους μετανάστες. Αυτό είναι επιχείρημα του Μητσοτακικού κύκλου εναντίον του κ Σαμαρά. Υπήρχε και με τους Πολωνούς και τις Φιλιππινέζες και με τους Πακιστανούς και υπήρχαν απαξιωτικά ρητά κι ανέκδοτα. Δεν ήταν τόσο οξύ επειδή ουδεμία εκ των εθνικοτήτων αυτών δεν υπήρξε ούτε τόσο εχθρική, ούτε τόσο εγκληματική ούτε τόσο πολυάριθμη. Αν στα σαλόνια δεν υπήρχε πρόβλημα (καθώς ήταν sic να έχει ένα καλό νοικοκυριό μια φιλιππινέζα οικιακή βοηθό και Πολωνό κηπουρό) στην βάση της κοινωνίας υπήρχε και παραϋπήρχε πρόβλημα. Σιγόβραζε, λόγω μειωμένης οξύτητας, αλλά δυσαρέσκεια υπήρχε. Απλώς, καθώς αυτοί οι ξένοι δεν δημιουργούσαν πολλά προβλήματα και δεν ήταν επιθετικοί, δεν τους κάλυπταν, ευνοούσαν, διαφήμιζαν, προστάτευαν και επέβαλλαν τόσο πολύ οι "αντιρατσιστές" διότι δεν εξυπηρετούσαν το σκοπό τους, την τρομοκράτηση και την διάλυση της ελληνικής κοινωνίας και τη μετατροπή της σε πολυφυλετική και πολυπολιτισμική (κάτι που οι αρχαίοι Έλληνες δεν ενέκριναν καθόλου και το θεωρούσαν δείκτη παρακμής).
Όπως κανένας δεν θέλει απρόσκλητους επισκέπτες στο σπίτι του, έτσι γίνεται και με τους Ξένους. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να θέλει ξένους στη χώρα του (και κανείς δεν θέλει). Η Φιλο-ξενία έχει μερικά γνωρίσματα: Είναι προσωρινή (δεν αφορά μόνιμο "πελάτη", αυτό λέγεται Παρασιτισμός ή Κατάκτηση, ανάλογα με τη δυναμική που το επιβάλλει) και αφορά ξένους που διέρχονται ή παραμένουν για λίγο, όχι εποίκους που θέλουν να εγκατασταθούν. Ξένους διερχόμενους,, περιηγητές, ίσως και τουρίστες. Αλλά εποίκους, από πού και ως πού;
Μήπως βρέθηκε καμία τέτοια αναφορά του Ξενίου Διός; Ποιος μπορεί να υποχρεώσει κάποιον να αγαπά το γείτονά του; Αν δεν τον συμπαθεί, μπορεί κανείς να τον υποχρεώσει να τον καλέσει στο σπίτι του; Με την ίδια λογική δεν μπορεί να του επιβάλλει να ανέχεται έναν Ξένο στη χώρα του, επειδή εκείνος (ο επιβάλλων) έχει συμφέρον ή έχει τρυφερή καρδιά. Όποιος θέλει ξένους, ας τους έχει στο σπίτι του και να τους ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ. Στο Δημόσιο σπίτι, όπου έχουμε όλοι μερίδιο και λόγο, κανείς δεν μπορεί να φέρνει Ξένους προς όφελος δικό του και ζημιά όλων των υπολοίπων χωρίς την συναίνεση όλων (όπως ακριβώς ισχύει και για το σπίτι μιας οικογένειας). Και αυτή η συναίνεση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην Ελλάδα, ούτε σε καμία άλλη χώρα του κόσμου (των ΗΠΑ συμπεριλαμβανομένων και με πλέον άριστο παράδειγμα την Ιαπωνία). Αραγε οι Ολλανδοί, που απαιτούν πλέον στοιχειοθέτηση πόρων για να αποδεχθούν μετανάστες μη ΕΕ προέλευσης, είναι βλάκες; Οι Αμερικάνοι , που καταψήφισαν δια των αντιπροσώπων τους την πρόταση Μπους (εκπλήττεστε;) για νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών, ώστε οι εργοδότες να μπορούν να τους στύβουν με μικρά μεροκάματα χωρίς το φόβο της υπηρεσίας μετανάστευσης (και κάνοντας τους πολιτογραφημένους αμερικανούς άστεγους από έλλειψη εισοδημάτων); Και όλα αυτά, όταν δια βίου θα πληρώνουμε χαράτσι για το σπίτι μας, την πρώτη κατοικία, ώστε, αν δεν μπορείς να πληρώσεις το φόρο να σου το αρπάζει το κράτος και να το δίνει σε κάποιο παράσιτο, από αυτά που πλουτίζουν με τις συντηρητικές κατασχέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: